Δεκαεπτά τοις εκατό (17.1%) όλων των κλικ που γίνονται σε διαφημίσεις στο Διαδίκτυο είναι το αποτέλεσμα απάτης (click-fraud), σύμφωνα με την Click Forensics. Αποτελεί το υψηλότερο ποσοστό click-fraud που έχει καταγράψει η εταιρία από το 2006, όταν ξεκίνησε να παρέχει τις υπηρεσίες της (περισσότερα)
Νομίζω πως είναι άλλος ένας λόγος για να ξεφύγουμε από το "σύνδρομο του CTR" και να ξενιήσουμε αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών στο Ιντερνετ, ειδικά το display, με πιο ουσιαστικούς τρόπους.
No comments:
Post a Comment