Twitter, Facebook, Flickr,YouTube, FriendFeed ...
Τελικά πόσο "κοινωνικοί" θελετε είστε; Για να είμαι ακριβής πόσο κοινωνική θέλετε να είναι η εταιρία σας;
Υπάρχει η αντίληψη σε πολλούς που ασχολούνται με την online διαφήμιση, πως τα πράγματα είναι απλά, θα δημιουργήσουν ένα λογαριασμό στο Twitter, μία όμαδα στο Facebook, μερικά βίντεο στο Youtube και με κάποιο μαγικό τρόπο, η καμπάνια τους θα γίνει viral και όλος κόσμος θα μοιράζει το περιεχόμενο τους.
Δυστυχώς όμως δεν φτάνουν μόνο τα μαγικά ραβδιά, χρειάζεται και ο μάγος. Τα social media όπως το Τwitter, Facebook κλπ δεν είναι τίποτε άλλο από εργαλεία, οχήματα, όπως πολλά άλλα που έχουμε στη διάθεση μας, που όμως απαιτούν δέσμευση, ανθρώπους και γνώση για να φέρουν αποτελέσματα.
Μερικά σημεία στα οποία θέλω να σταθώ:
- Brands will learn not to “launch and walk away” from from projects; it takes a dedicated and passionate group of group of people to make social media both successful, viable and sustainable.
- If you’re only interested in launching a Facebook page, a Twitter account and letting RSS feeds do the work, don’t bother starting.
- Find your most passionate employees (spokespeople) and give them ways to amplify their voices; in a down economy, you’ll need every resource on your team…don’t let the marketing & PR team limit you.
1 comment:
Ναι, ναι!!!
Να φτάξουμε μια σελίδα στο facebook (που είμαστε όλοι - ΖΗΤΩΩΩΩ) και να ανεβάσουμε και το τηλεοπτικό μας στο youtube να γίνει χαμός...
Όλοι μαζί.... VIRAAAAAAALLLLL!!!!!!!!!
Α...και μη ξεχάσουμε να κάνουμε και κανα widget...ε;
Τα ''εργαλεία'' να πίάσει κάποιος... :-p
Ε ρε παντόφλα που έπρεπε να έχει πέσει... :-(
Post a Comment