May 3, 2005

Οι μεγάλες μάρκες ομολογούν πως πρέπει να βελτιωθούν Online

Αν και η online διαφήμιση είναι σημαντική, λίγες είναι οι μάρκες που αξιοποιούν με το καλύτερο τρόπο τα νέα μέσα.

Σε έρευνα της OgilvyInteractive ζητήθηκε από πολύ γνωστές μάρκες να εκτιμήσουν την απόδοση τους στα νέα μέσα. Οι περισσότεροι αναγνώρισαν ότι πρέπει να βελτιώσουν τις προσπάθειες τους και να βρουν καλύτερες ισορροπίες με τα υπόλοιπα κανάλια.

Συνοπτικά, η έρευνα έδειξε:
  • Η μέση βαθμολογία που έδωσαν στον εαυτό τους ήταν 4.5 από 10.
  • 60% αναγνώρισε πως η δραστηριοποίηση πρέπει να βελτιωθεί.
  • 70% είπε ότι αισθάνεται δυσκολία με τις ψηφιακές τεχνολογίες, και ότι "δεν υπάρχουν αρκετές ώρες την ημέρα" για να μην παραμείνουν ενήμεροι με τις συνεχείς εξελίξεις.
  • Διαθέτουν μόνο 2% των προϋπολογισμών τους για online ενέργειες.

No comments: