Όταν μιλάμε για προσωποποίηση στο Email Marketing, δεν αρκεί στα
μηνύματα που στέλενετε να ενσωματώστε μόνο το ονοματεπώνυμο του
παραλήπτη, ή άλλα στοιχεία που έχετε αποθηκευμένα σε μία βάση δεδομένων.
Σύμφωνα με την έρευνα της Jupiter, μεγάλη πλειοψηφία των εταιριών που στέλνουν μηνύματα Email δεν επιτυγχάνουν ικανοποιητικά αποτελέσματα επειδή δεν αξιοποιούν στις αποστολές τους στοιχεία της συμπεριφοράς των παραληπτών από το δικτυακό τόπο τους,
Εϊναι σημαντικό να αναλύσουμε τα στοιχεία των επισκεπτών του site μας και να σχεδιάσουμε τις αποστολές μας λαμβάνπντας υπόψη μας ποιές σελίδες επισκέπτονται, το χρόνος παραμονής ανά σελίδα κά.
Σύμφωνα με την έρευνα της Jupiter, μεγάλη πλειοψηφία των εταιριών που στέλνουν μηνύματα Email δεν επιτυγχάνουν ικανοποιητικά αποτελέσματα επειδή δεν αξιοποιούν στις αποστολές τους στοιχεία της συμπεριφοράς των παραληπτών από το δικτυακό τόπο τους,
Εϊναι σημαντικό να αναλύσουμε τα στοιχεία των επισκεπτών του site μας και να σχεδιάσουμε τις αποστολές μας λαμβάνπντας υπόψη μας ποιές σελίδες επισκέπτονται, το χρόνος παραμονής ανά σελίδα κά.
No comments:
Post a Comment