Πρόσφατες εκτιμήσεις της Forrester αναφέρουν πως η διαδραστική
διαφήμιση στις ΗΠΑ θα αποτελέσει το 8 τοις εκατό της συνολικής δαπάνης
μέχρι 2010.
Υπολογίζεται πως περίπου 50 τοις εκατό των εταιριών σκοπεύουν να μειώσουν τις προϋπολογισμούς τους στα παραδοσιακά μέσα, και αντίστοιχα να αυξήσουν τα online.
Η Forrester επισημαίνει ότι το Search Engine Marketing θα αυξηθεί κατά 33 τοις εκατό το 2005 και πως τα επόμενα χρόνια θα ξεπεράσει όλες τις άλλες μορφές διαδραστικής διαφήμισης. Επίσης αναφέρει πως υπάρχει μεγάλη διαφημιστική ζήτηση για νέες διαδραστικές μορφές όπως τα blogs και το RSS.
Υπολογίζεται πως περίπου 50 τοις εκατό των εταιριών σκοπεύουν να μειώσουν τις προϋπολογισμούς τους στα παραδοσιακά μέσα, και αντίστοιχα να αυξήσουν τα online.
Η Forrester επισημαίνει ότι το Search Engine Marketing θα αυξηθεί κατά 33 τοις εκατό το 2005 και πως τα επόμενα χρόνια θα ξεπεράσει όλες τις άλλες μορφές διαδραστικής διαφήμισης. Επίσης αναφέρει πως υπάρχει μεγάλη διαφημιστική ζήτηση για νέες διαδραστικές μορφές όπως τα blogs και το RSS.
No comments:
Post a Comment