Για το 2004 η χρήση των μορφών Rich Media στη Ελλάδα έφτασε μόλις το
4,91% ενώ στο εξωτερικό ήταν λιγότερο από 10%.
Αν και πριν μερικά χρόνια με τον όρο Rich Media εννοούσαμε δημιουργικά που έχουν κατασκευαστεί με τη τεχνολογία Macromedia Flash, τώρα ο όρος χρησιμοποιείται για να περιγράψει προηγμένες μορφές διαφήμισης όπως WebOver, Expanding Banners, Video Streaming κλπ.
Όπως φαίνεται και από τα νούμερα, η αξιοποίηση τους στις περισσότερες καμπάνιες παραμένει αρκετά περιορισμένη. Βέβαια η πρόσφατη έρευνα του eMarketer με το τίτλο At the Tipping Point έχει αρκετό ενδιαφέρον και παρουσιάζει πως τα έσοδα στις ΗΠΑ από τις διαφημίσεις Rich Media θα φτάσουν $2.2 δις μέχρι το 2008.
Είναι σημαντικό να επισημάνουμε είναι πως η αποτελεσματικότητα (CTR) τους σε σχέση με τα κλασικά banners είναι αρκετά υψηλότερη. Σύμφωνα με έρευνα της Doubleclick για την περίοδο Ιουλίου - Σεπτεμβρίου 2004, το CTR για τις μορφές Rich Media ήταν 1,17 τοις εκατό ενώ για τις κανονικά banners έφτασε μόλις 0,20 τοις εκατό.
Για την Ελλάδα, η έρευνα μας για το 2004 έδειξε πως η διαφορά στη αποτελεσματικότητα είναι κατά πολύ μεγαλύτερη απ' ότι στο εξωτερικό. Το CTR για τα Rich Media ήταν 4,55% ενώ αντίστοιχα για τα In-page banners 0.44%.
Αν και πριν μερικά χρόνια με τον όρο Rich Media εννοούσαμε δημιουργικά που έχουν κατασκευαστεί με τη τεχνολογία Macromedia Flash, τώρα ο όρος χρησιμοποιείται για να περιγράψει προηγμένες μορφές διαφήμισης όπως WebOver, Expanding Banners, Video Streaming κλπ.
Όπως φαίνεται και από τα νούμερα, η αξιοποίηση τους στις περισσότερες καμπάνιες παραμένει αρκετά περιορισμένη. Βέβαια η πρόσφατη έρευνα του eMarketer με το τίτλο At the Tipping Point έχει αρκετό ενδιαφέρον και παρουσιάζει πως τα έσοδα στις ΗΠΑ από τις διαφημίσεις Rich Media θα φτάσουν $2.2 δις μέχρι το 2008.
Είναι σημαντικό να επισημάνουμε είναι πως η αποτελεσματικότητα (CTR) τους σε σχέση με τα κλασικά banners είναι αρκετά υψηλότερη. Σύμφωνα με έρευνα της Doubleclick για την περίοδο Ιουλίου - Σεπτεμβρίου 2004, το CTR για τις μορφές Rich Media ήταν 1,17 τοις εκατό ενώ για τις κανονικά banners έφτασε μόλις 0,20 τοις εκατό.
Για την Ελλάδα, η έρευνα μας για το 2004 έδειξε πως η διαφορά στη αποτελεσματικότητα είναι κατά πολύ μεγαλύτερη απ' ότι στο εξωτερικό. Το CTR για τα Rich Media ήταν 4,55% ενώ αντίστοιχα για τα In-page banners 0.44%.
No comments:
Post a Comment