November 4, 2004

Interactive Desktops: To "Push" και πάλι στο προσκήνιο

Έκανε την εμφάνιση του ένας "νέoς" τρόπος διαφήμισης στο desktop. Πρόκειται για "interactive desktops" δηλαδή wallpapers με τα οποία έχουμε αλληλεπίδραση.

Αν και δεν είναι καινούργια ιδέα, στο παρελθόν υπήρχαν αντίστοιχες "push" εφαρμογές όπως αυτή της Pointcast ή το Active Desktop της Microsoft, αλλά απ' ότι φαινεται αρχίζει να γίνεται και πάλι μόδα. Βέβαια οι περισσότερες προσπάθειες στο παρελθόν ναυάγησαν διότι η αγορά δεν ήταν έτοιμη για τέτοιες εφαρμογές αφού δεν υπήρχαν πιο απλά πράγματα όπως για παράδειγμα γρήγορο bandwidth.

Όλο και περισσότερες εταιρίες ειδικά από την αγορά του κινηματογράφου αρχίζουν αξιοποιούν τις διαφημιστικές δυνατότητες που προσφέρονται στο desktop σε συνδυασμό με το αντίστοιχο περιεχόμενο.

Για παράδειγμα η Warner δημιούργησε ένα interactive desktop για τη νέα ταινία της για το Μέγα Αλέξανδρο (Angelina Jolie, Anthony Hopkins, Val Kilmer). Μπορείς να αλλάξεις τις εικόνες του desktop, δείς τις ώρες που παίζει η ταινία κλπ.

Πίστεύω πως τέτοιες εφαρμογές θα μπορούσαν να ανοίξουν τρομακτικές ευκαιρίες για τις εταιρίες που θα βρούν την σωστή ισορροπία μεταξύ του περιεχομενου και της διαφήμισης και να δημιουργήσουν εναλλακτικό κανάλι ενημέρωσης, προώθησης μάρκας/προϊόντων και να ενισχύσουν τη σχέση με το τελικό καταναλωτή.

Σας παραπέμπω και πάλι σε ένα πάλιο άρθρο που είχα διαβάσει στο Wired το 1997 και αναφέρεται σε τεχνολογίες "push".

Μπορείτε να βρείτε πολλά παραδείγματα για interactive desktops στην διεύθυνση Xtreme Desktops.

No comments: