Στo τεύχος του Σεπτεμβρίου του περιοδικού MSDN, υπάρχει ένα άρθρο για το Channel 9 της Microsoft.
Ο δικτυακός τόπος του Channel 9 αποτελεί μία κοινότητα για τους πελάτες και για το προσωπικό της Microsoft. Ο γίγαντας της πληροφορικής χρησιμοποιεί τα blogs ώστε να έχει απευθείας κανάλι επικοινωνίας για με τους πελάτες του.
Το σημαντικότερο στοιχείο είναι η χρήση του Channel 9. Η Microsoft το χρησιμοποιεί για να "ακούει" τους πελάτες της και να ανακαλύψει ενδιαφέρουσες ιστορίες των χρηστών της που στο παρελθόν ήταν αδημοσίευτες.
Αν δεν το κάνουν ήδη είναι σίγουρο πως στο μέλλον οι δημόσιες σχέσεις της Microsoft θα αντλούν ιστορίες από το Channel 9 για να τις χρησιμοποιήσουν σε διαφορετικές δημοσιεύσεις τους.
Πραγαμτικά πιστεύω πως το Channel 9 αποτελεί το μέλλον των δημοσίων σχέσεων. Βασίζεται σε παλιές τακτικές ελεγχόμενου PR, αλλά σε συνδυασμό με νέες που υιοθετούν απευθείας επαφή με το κοινό (direct-to-audience communications).
No comments:
Post a Comment