Όπως ήταν φυσικό η αξιοποίηση του Διαδίκτυου στην επικοινωνία των πολιτικών με τους ψηφοφόρους τους έσπασε ρεκόρ σε σχέση με προηγούμενες εκλογές. Σύμφωνα με την υπηρεσία NetRatings της Nielsen οι διαφημίσεις του Kerry από τον Ιανουάριο μέχρι τον Απρίλιο έφτασαν τις 60,000,000 εμφανίσεις, ενώ το κόμμα των Ρεπουπλικάνων έτρεξε καμπάνια κατά του Kerry σε περισσότερους από 1,400 δικτυακούς τόπους.
Βέβαια η πίστη στις επικοινωνιακές δυνατότητες του Διαδικτύου δεν είναι μόνο αμερικάνικο φαινόμενο. Φαίνεται πως και στην Ελλάδα τα κόμματα και οι πολιτικοί πιστεύουν στο Διαδίκτυο αφού είδαμε αρκετές διαφημίσεις στις βουλευτικές εκλογές του Μαρτίου και στις Ευρωεκλογές του Ιουνίου.
Σύμφωνα με τον ΙΑΒ, η πολιτική διαφήμιση ήταν το 11% της διαφημιστικής δαπάνης στο Διαδίκτυο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2004.
Σας παραθέτω μερικές από τις διαφημίσεις πολιτικών και κομμάτων που συλλέξαμε μέσω της υπηρεσίας Ad Monitor από τους ελληνικούς δικτυακούς τόπους.
Νέα Δημοκρατία:
- Ανεργία
- Υγεία
- Κ. Μητσοτάκης
- Μ. Τσανάκη - Σορωτού
ΠΑΣΟΚ:
- Διεκδικούμε για την Ελλάδα στην Ευρώπη
- Μ. Αποστολάκη
- Α. Χολέβας
Συνασπισμός:
- Ο Νεοφιλελευθερισμός απειλεί το μέλλον
No comments:
Post a Comment