Στο Yahoo διαβάζω για τα αποτελέσματα έρευνας για τις μάρκες που επηρέασαν περισσότερο την ζωή μας το 2005.
Στην φετινή έρευνα συμμετείχαν 2,528 άνθρωποι και ρωτούσε "Which brand had the most impact on our lives in 2005?". H έρευνα διοργανώνεται κάθε χρόνο από το online περιοδικό brandchannel.com.
Τα συγκεντωτικά αποτελέσματα ανέδειξαν στις πρώτες τρείς θέσεις:
Η γεωγραφική ανάλυση των δεδομένων δείχνει:
Βόρειος Αμερική
Ευρώπη & Αφρική
Για περισσότερες πληροφορίες (προηγούμενες χρονιές) επισκεφθείτε την διεύθυνση:
www.brandchannel.com/boty_results/global_2005.html
Στην φετινή έρευνα συμμετείχαν 2,528 άνθρωποι και ρωτούσε "Which brand had the most impact on our lives in 2005?". H έρευνα διοργανώνεται κάθε χρόνο από το online περιοδικό brandchannel.com.
Τα συγκεντωτικά αποτελέσματα ανέδειξαν στις πρώτες τρείς θέσεις:
- Apple
- Skype
Η γεωγραφική ανάλυση των δεδομένων δείχνει:
Βόρειος Αμερική
- Apple
- Starbucks
- Target Corp
- Lance Armstrong
Ευρώπη & Αφρική
- Nokia
- Ikea
- Skype
- Zara
- BMW
- Sony
- Toyota
- Samsung
- LG
- HSBC
- Corona
- Bacardi
- Movistar (κινητή τηλεφωνία)
- Havaianas (σανδάλια)
- Cemex (κατασκευαστικά υλικά)
Για περισσότερες πληροφορίες (προηγούμενες χρονιές) επισκεφθείτε την διεύθυνση:
www.brandchannel.com/boty_results/global_2005.html
No comments:
Post a Comment