Φαίνεται πως ξεκινάει μία νέα τάση με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις του φετινού τελικού του αμερικάνικου football.
Σύμφωνα με άρθρο της εφημερίδας USA Today και του περιοδικού MediaWeek τα τηλεοπτικά σποτ που θα προβληθούν τηλεοπτικά κατά τη διάρκεια του φετινού Superbowl, θα γίνουν διαθέσιμα σε εναλλακτικά κανάλια.
Σύμφωνα με άρθρο της εφημερίδας USA Today και του περιοδικού MediaWeek τα τηλεοπτικά σποτ που θα προβληθούν τηλεοπτικά κατά τη διάρκεια του φετινού Superbowl, θα γίνουν διαθέσιμα σε εναλλακτικά κανάλια.
No comments:
Post a Comment