January 3, 2011

Καλή Χρονιά!!! - Στόχοι 2011



Εύχομαι σ' όλους υγεία το 2011! (η επίτευξη των υπολοίπων στόχων εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς)

Συνήθως δεν θέτω στόχους στις αρχές του κάθε χρόνου. Πάντα έχω πολλούς και πάντα αλλάζουν. Το 2011 ελπίζω να είναι η χρονιά που θα κάνω λίγα, και καλά!

Επαγγελματικά

1. tsoonami: build a great company

Από το Μάϊο, το tsoonami βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής μου και θα συνεχίσει ολόκληρο το 2011. Στόχος μου είναι να γίνει καλύτερη υπηρεσία για καταναλωτές και επιχειρήσεις στο τομέα του local advertising & group buying, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

2. less projects / clean desktop
Πάντα πίστευα, πως το multitasking ήταν καλό. Όσοι με γνωρίζουν καλύτερα, ξέρουν πως πέρα από τα δύο, τρία έργα με τα οποία συνήθως καταπιάνομαι, έχω και μερικά που τα δουλεύω στο παρασκήνιο. Αυτή η τάση αντικατροπτίζεται και στο desktop μου, όπου τους τελευταίους μήνες επικρατεί το απόλυτο χάος. Φέτος θα καθαρίσω το desktop και το μυαλό μου από τα περιττά.

3. more blogging
Το 2010 δημοσίευσα 52 αναρτήσεις στο Buzz. Αν και ποσοτικά δεν είναι λίγες, περίπου μια την εβδομάδα, πολλές γράφτηκαν γρήγορα και χωρίς να πολύ σκέψη. Στη εποχή της γρήγορης και έξυπνης ατάκας του twitter και των Facebook status updates, το 2011 θa ήθελα να βελτιώσω την ποιότητα των αναρτήσεων μου, εμβαθύνοντας περισσότερο, με στόχο να οργανώσω καλύτερα τις σκέψεις μου.

Προσωπικά

1. stop smoking
Αυτός μπορεί να είναι το πιο δύσκολος στόχος στον κατάλογο μου. Πίνω καφέ, κάθε είδους αλκοόλ, και ξενυχτάω στο γραφείο. Τέρμα τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια :)

2. spend more time at home
Ο σημαντικότερος φετινός στόχος. Ο μεγαλός μου είναι 12 και ο μικρός 10 (σε τρεις μήνες). Το 2011 θέλω να είμαι με την οικογενεια μου όσο περισσότερο μπορώ (και όχι μόνο τα Σ/Κ).

3. shut down
Από 1995 κοιμάμαι περίπου 4-5 ώρες καθημερινά. Φίλοι και συνεργάτες με ρωτούν τι χάπια παίρνω :), αλλά πρόκειται για μια συνειδητή επιλογή. Το 2011 θα κλείσω τον διακόπτη μου, τον υπολογιστή μου και το κινητό μου.

No comments: