Διαβάζω στο blog του John Battelle για το δικτυακό τόπο Best of the Green Web που σκοπεύει να συγκεντρώσει από διαφορετικούς πηγές, περιεχόμενο σχετικό με περιβαντολογικό marketing.
Τη προηγούμενη εβδομάδα έτυχε και είχα συζήτηση για το θέμα, και τις προσπάθειες που κάνουν πολλές εταιρίες να "πιάσουν" πράσινο. Να συνδέσουν τη μάρκα τους με κάποια περιβαλλοντική οργάνωση ή δράση, που θα προβάλουν, με σκοπό να πουλήσουν καλύτερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Καλά είναι όλα αυτά, αλλά δυστυχώς τις περισσότερες φορές η στάση των εταιριών είναι παθητική, γίνονται χορηγοί που απλά δίνουν χρήματα. Οι χορηγοί τέτοιων ενεργειών έχουν τη δυνατότητα να συμβάλουν στην αλλαγή της συμπεριφοράς μας, να μας δραστηριοποιήσουν, αν και οι ίδιες υιοθετούσαν μια ενεργή συμμετοχή.
Οι προσπάθειες τους θα είχαν μεγαλύτερη αποτελεσματικότερα, αν στην καθημερινή λειτουργία τους υιοθετούσαν τακτικές που συνέβαλαν στην εξοικονόμηση της ενέργειας στο χώρο εργασίας, αν διοργάνωναν σεμινάρια που θα ευαισθητοποιούσαν το προσωπικό τους, αν ενεργοποιούσαν το προσωπικό τους να δρα οικολογικά εντός και εκτός γραφείου κά.
Αναζητώντας στο διαδίκτυο για περισσότερες πληροφορίες, βρήκα το πράσινο τεύχος του Harvard Business Review (Νοέμβριος 2007).
Για όσους ενδιαφέρονται υπάρχει στο Amazon:
Harvard Business Review on Green Business Strategy (Harvard Business Review Paperback Series) (Harvard Business Review Paperback Series)
No comments:
Post a Comment