April 28, 2008

Κατανομή των κλικ στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google

Συνήθως ο στόχος των περισσότερων που ασχολούνται με search engine optimization είναι να εμφανίσουν τον ιστότοπο τους στις πρώτες θέσεις των αποτελέσματων στις μηχανές αναζήτησης, για κάποια συγκεκριμένη λέξη κλειδί.

Πρόσφατη έρευνα που έγινε στο πανεπιστήμιο Cornell από τη Laura A. Granka, τον Thorsten Joachims και το Geri Cay, εμφανίζει το ποσοστό των κλικ που δέχονται οι ιστοσελίδες, ανάλογα με θέση τους στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Όπως βλέπετε και στην εικόνα το πρώτο αποτέλεσμα έλαβε 56.36% του συνόλου των κλικ, ενώ το δεύτερο 13.35%.

No comments: