Σύμφωνα με τον οργανισμό Online Publishers Association (OPA) της Ν.
Αφρικής και τη Nielsen Media Research, η διαφημιστική δαπάνη για το 2004
στη χώρα αυξήθκε 136.7% φτάνοντας € 23.5 εκατομμύρια.
Αντίστοιχα για το 2004 στην Ελλάδα είχαμε αύξηση της δαπάνης στο Διαδίκτυο 30-35 τοις εκατό. Αν και δεν βρίσκεται στα επίπεδα της Ν. Αφρικής, είναι σίγουρα ένα σημαντικό ποσοστό που με κάνει να πιστεύω πως είμαστε σε καλό δρόμο.
Τα στοιχεία του πρώτου τρίμηνου του 2005 δείχνουν πως οι διαφημιζόμενοι έχουν πρόθεση να κάνουν περισσότερες και μεγαλύτερες καμπάνιες στο Διαδίκτυο. Ελπίζω πως αυτός ο ρυθμός να συνεχιστεί και τους επόμενους οκτώ μήνες, ώστε το τέλος του χρόνου όλοι να χαμογελάμε.
Επίσης δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως τους τελαυταίους μήνες διαβάζουμε και ακούμε διάφορες διαφημιστικές να εξαγοράζουν άλλες εταιριες (πχ. η εξαγορά της Yellownetroad από την Ogilvy) ή να στήνουν νέες εταιρίες/τμήματα (πχ. ΑRC Worldwide Greece), καθώς και δικτυακούς τόπους να εξοπλίζονται με τεχνολογίες ad management για να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση της online διαφήμισης.
Αντίστοιχα για το 2004 στην Ελλάδα είχαμε αύξηση της δαπάνης στο Διαδίκτυο 30-35 τοις εκατό. Αν και δεν βρίσκεται στα επίπεδα της Ν. Αφρικής, είναι σίγουρα ένα σημαντικό ποσοστό που με κάνει να πιστεύω πως είμαστε σε καλό δρόμο.
Τα στοιχεία του πρώτου τρίμηνου του 2005 δείχνουν πως οι διαφημιζόμενοι έχουν πρόθεση να κάνουν περισσότερες και μεγαλύτερες καμπάνιες στο Διαδίκτυο. Ελπίζω πως αυτός ο ρυθμός να συνεχιστεί και τους επόμενους οκτώ μήνες, ώστε το τέλος του χρόνου όλοι να χαμογελάμε.
Επίσης δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως τους τελαυταίους μήνες διαβάζουμε και ακούμε διάφορες διαφημιστικές να εξαγοράζουν άλλες εταιριες (πχ. η εξαγορά της Yellownetroad από την Ogilvy) ή να στήνουν νέες εταιρίες/τμήματα (πχ. ΑRC Worldwide Greece), καθώς και δικτυακούς τόπους να εξοπλίζονται με τεχνολογίες ad management για να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση της online διαφήμισης.
No comments:
Post a Comment