Η αύξηση του Search Marketing οφείλεται κυρίως στις τεχνολογικές
δυνατότητες που προσφέρει στους τομείς της στόχευσης και μέτρησης.
Μέσω των εργαλείων που προσφέρονται από διαφορερτικές υπηρεσίες (Google AdWords, Overture κλπ.) οι διαφημιζόμενοι μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τις επενδύσεις τους και να κάνουν διορθωτικές ενέργειες που βελτιώνουν τα αποτελέσματα των καμπανιών τους.
H εξαγορά της Urchin, που παρέχει τεχνολογίες μετρήσεων για δικτυακούς τόπους, ενισχύσει ακόμη περισσότερο τo στόχο της Google να δώσει deep analytics στους διαφημιζόμενους που θα τους οδηγήσει να κάνουν περισσότερες καμπανιες Search Marketing.
Μέσω των εργαλείων που προσφέρονται από διαφορερτικές υπηρεσίες (Google AdWords, Overture κλπ.) οι διαφημιζόμενοι μπορούν να διαχειριστούν καλύτερα τις επενδύσεις τους και να κάνουν διορθωτικές ενέργειες που βελτιώνουν τα αποτελέσματα των καμπανιών τους.
H εξαγορά της Urchin, που παρέχει τεχνολογίες μετρήσεων για δικτυακούς τόπους, ενισχύσει ακόμη περισσότερο τo στόχο της Google να δώσει deep analytics στους διαφημιζόμενους που θα τους οδηγήσει να κάνουν περισσότερες καμπανιες Search Marketing.
No comments:
Post a Comment