Σήμερα η Google έχει τη δεσπόζουσα θέση ανάμεσα στις μηχανές αναζήτησης,
αλλά απ' ότι φαίνεται οι υπόλοιπες έχουν αρχίσει να κερδίζουν έδαφος
στις προτιμήσεις των χρηστών.
Έρευνα της Nielsen/Netratings παρουσιάζει πως οι περισσότερες αναζητήσεις ολοκληρώνονται στο Google γίνονται επίσης και άλλες μηχανές αναζήτησης.
Το 58% των αναζητήσεων του Google έγιναν και σε κάποια από τις άλλες δύο μηχανές (Yahoo ή MSN), γεγονός που σημαίνει πως οι χρήστες δεν αρκούνται στα αποτελέσματα μιας μηχανής και πως υπάρχει περίθώριο ανάπτυξης και γι' άλλους.
Έρευνα της Nielsen/Netratings παρουσιάζει πως οι περισσότερες αναζητήσεις ολοκληρώνονται στο Google γίνονται επίσης και άλλες μηχανές αναζήτησης.
Το 58% των αναζητήσεων του Google έγιναν και σε κάποια από τις άλλες δύο μηχανές (Yahoo ή MSN), γεγονός που σημαίνει πως οι χρήστες δεν αρκούνται στα αποτελέσματα μιας μηχανής και πως υπάρχει περίθώριο ανάπτυξης και γι' άλλους.
No comments:
Post a Comment