Oι περισσότερες έρευνες σχετικές με καμπάνιες στο Internet
αναφέρονται κυρίως στην αποτελέσματικότητα που έχουν για το
διαφημιζόμενο και δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία για την εμπειρία των
χρηστών που τελικά τις είδαν.
Μία έρευνα που διάβασα το προηγούμενο μήνα, εστίαζε στους τύπους και τα χαρακτηριστικά των διαφημισεων που ενοχλούσαν τους χρήστες.
Μία έρευνα που διάβασα το προηγούμενο μήνα, εστίαζε στους τύπους και τα χαρακτηριστικά των διαφημισεων που ενοχλούσαν τους χρήστες.
Design Element | Users "Very Negatively" or "Negatively" |
Pops-up in front of your window | 95% |
Loads Slowly | 94% |
Does not have a "Close" button | 93% |
Pops-up in front of your window | 95% |
Doesn't say what it is for | 92% |
Blinks on an off | 87% |
Automatically plays sound | 79% |
No comments:
Post a Comment