March 11, 2005

Χαρακτηριστικά προς αποφυγή στα Βanner

Oι περισσότερες έρευνες σχετικές με καμπάνιες στο Internet αναφέρονται κυρίως στην αποτελέσματικότητα που έχουν για το διαφημιζόμενο και δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία για την εμπειρία των χρηστών που τελικά τις είδαν.

Μία έρευνα που διάβασα το προηγούμενο μήνα, εστίαζε στους τύπους και τα χαρακτηριστικά των διαφημισεων που ενοχλούσαν τους χρήστες.

Design Element Users "Very Negatively" or "Negatively"
Pops-up in front of your window 95%
Loads Slowly 94%
Does not have a "Close" button 93%
Pops-up in front of your window 95%
Doesn't say what it is for 92%
Blinks on an off 87%
Automatically plays sound 79%

No comments: