January 5, 2005

Αναζητείται αγοραστής για την Doubleclick

Η Doubleclick το τελευταίο δίμηνο το 2004 έχει μπεί σε διαδικαδία αναζήτησης αγοραστή. Από τις αρχές του Νοέμβρη συνεργάζεται με την συμβουλευτική εταιρία Lazard Freres & Company με σκοπό να πουλήσει τμήματα ή σύνολο της εταιρίας.

Η Doubleclick αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εταιρίες στην αγορά του Interactive Marketing που τα τελευταία χρόνια αν και έχει αναπτυχθεί μέσω εξαγορών προσθέτοντας νέες υπηρεσίες, δεν έχει καταφέρει να τις εννοποίησει γεγονός που αποτελεί την αχίλλειο πτέρνα της.

Σε συνδυασμό με την εμφάνιση πολλών ανταγωνιστικών τεχνολογιών σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης της, την έξοδο της εταιρίας από τα media και τη τρομακτική αύξηση του search marketing έχουν συμβάλει ώστε μην αποτελεί πλέον το σημείο αναφοράς για την διαφήμιση στο Διαδίκτυο.

Ακούγεται πως διάφορες εταιρίες ενδιαφέρονται να ψωνίσουν τμήματα της, αλλά αναρωτιέμαι για τη μετάβαση υπάρχοντος πελατολόγιου της.

Πρόσφατα ανακοίνωσε τη διακοπή της υπηρεσίας για web metrics, SiteAdvance, και τη μετάβαση των υπαρχόντων πελάτων της στην αντίστοιχη υπηρεσία της εταιρίας Omniture. Αν και η Omniture έχει μία πολύ καλή υπηρεσία, σήμερα δεν έχει δυνατότητες για marketing metrics σε συνδυασμό με το DFA και DARTmail.

No comments: