Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας που διεξάγει η Ευρωπαική Ένωση Διαφήμισης στο Internet (European Internet Advertising Association) η απήχηση του Διαδικτύου ως μέσο ενημέρωσης είναι σε εντυπωσιακή –τουλάχιστον- αύξηση καθώς βάσει των στοιχείων που προέκυψαν οι Ευρωπαίοι πολίτες αφιερώνουν διπλάσιο χρόνο στο Internet απ ότι για την ανάγνωση των εφημερίδων.
Συγκεκριμένα ο χρόνος που οι εντός Ευρώπης χρήστες βρίσκονται online αντιστοιχεί στο 20% του συνολικού χρόνου που αφιερώνουν συνολικά στα ΜΜΕ, ενώ το ποσοστό των εφημερίδων δεν ξεπερνά το 11% - ποσοστά που αντιστοιχούν σε 11 και 5 ώρες αντίστοιχα. Ο μεγάλος αντίπαλος, εξακολουθεί –όπως ήταν αναμενόμενο- να είναι η τηλεόραση, η οποία παρά το 31% που τη φέρνει στην πρώτη θέση προτίμησης, έχει απολέσει από την περσινή αντίστοιχη έρευνα ένα 10%. Το ίδιο ακριβώς ποσοστό με το οποίο ενισχύθηκε το Διαδίκτυο που πέρυσι δεν ξεπερνούσε το 10%.
Μία πιο άμεση σύγκριση δε, έρχεται από ένα άλλο ποσοστό που ούτε λίγο ούτε πολύ φέρνει το 1/3 των χρηστών που πήραν μέρος στην έρευνα να δηλώνει πως ενώ το 96% αυτών διαθέτουν στο σπίτι τους τηλεοπτικό δέκτη προτιμά πλέον να παρακολουθεί πολύ λιγότερο τηλεόραση και να αφιερώνει τον χρόνο του στις online επισκέψεις. Αφήσαμε για το τέλος το στοιχείο – πρόκληση. Όχι πως δεν το φανταζόμασταν φίλες και φίλοι, αλλά πιστοποιημένα από την ίδια έρευνα 2 στους 5 χρήστες αναζητούν προιόντα online και τα αγοράζουν off-line και το 1/3 επίσης αυτών αναζητούν πρώτα πληροφορίες για εισητήρια και κινηματογράφο στο web και μετά προβαίνουν στις επιλογές τους.
-- Άρθρο του Περικλή Βανικιώτη
No comments:
Post a Comment