March 17, 2011

Τα Social Media! δεν είναι το μαγικό ραβδί !!!

Είμαι σίγουρος πως με την κάλυψη που έχουν τα social media, έχετε πειστεί πως θα κατακτήσουν το κόσμο.

"Το Facebook έχει πληθυσμό 600 εκ", "Τα social media είναι το νέο search", "Τα social media θα αντικαταστήσουν τα ...". Όλα θα γίνονται μέσα από τα social media!
Μην πιστεύετε ότι ακούτε και ότι διαβάζετε!

Φαντάζομαι πως οι περισσότεροι έχετε ακούσει για υπηρεσίες group buying όπως το tsoonami, Groupon κλπ. Αν και οι περισσότερες από τις υπηρεσίες group buying χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους για να διαφημιστούν, που περιλαμβάνουν και social media, η κινητήρια δύναμη των πωλήσεων είναι μία και μοναδική: το Email!!!

Η αγορά του group buying δεν είναι η μόνη που βασίζεται στο Email. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα για τα οποία το Email αποτελεί τη ραχοκοκκαλιά της στρατηγικής τους, κυρίως για μάρκες & εταιρίες που έχουν στόχο online conversions. Στο παρελθόν αλλά και σήμερα, για πελάτες που διαχειριζόμαστε και για δικές μας υπηρεσίες (tsoonami), το Email καθημερινά αποδεικνύει πως μπορεί να δημιουργήσει σημαντικό όγκο πωλήσεων, που δύσκολα μπορόυν να πετύχουν άλλες μορφές διαφήμισης.

Τα social media έχουν μία τρομακτική ικανότητα, να κινητοποιήσουν άτομα με κοινά ενδιαφέροντα γύρω από ένα σκοπό, όπως έγινε στις περιπτώσεις της Τυνησίας, Αιγύπτου, Λιβύης και Ιράν. Αν και μπορούν να επηρεάσουν την αγοραστική συμπεριφορά μας, η δυνατότητα τους να δημιουργήσουν πωλήσεις, είναι υπό εξέταση και θα είναι αρκετό καιρό.

Τα social media πρέπει να είναι μέρος του media παζλ (όπως πρέπει να είναι και το display), βέβαια δεν αποτελούν τo μαγικό ραβδι, για το οποίο ακούω όλο και περισσότερο το τελευταίο καιρό.

Αυτό το 'χει μόνο ο Χάρι Πότερ :)

No comments: