March 17, 2011

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να μετρήσουμε το αποτέλεσμα στα Social Media;



Καθώς περισσότεροι υιοθετούν τα social media, η βασική ερώτηση παραμένει: ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να μετρήσουμε το αποτέλεσμα. Ο Steve Strauss κάνει πέντε προτάσεις:
  • The bottom line
  • Increased analytics
  • Increased traffic
  • Better brand awareness
  • More relationships
Διαβάστε το ολόκληρο το άρθρο.

1 comment:

Alexander Chalkidis said...

O καλύτερος τρόπος είναι αυτός που καταλαβαίνει ο πελάτης! Τώρα τρέχω μια καμπάνια για έναν πελάτη που την πρώτη φορά είχα "μπουκώσει" με νούμερα, analytics και άλλα τέτοια. Τον έπεισα απλά ότι νοιάζομαι.

Αυτή την φορά επικεντρώνομαι στο να του φέρω πελάτες κι ας μην είναι τόσο καλά τα νούμερα...