Άλλη μια ανακοίνωση, αυτή την εβδομάδα από τον ελληνικό IAB σχετικά με την online διαφημιστική δαπάνη του 2008.
Τα νούμερα είναι πολύ ενθαρρυντικά. Αύξηση κατά 30% από το 2007, δηλαδή το 2008 έγιναν διαφήμισεις (display ads) αξίας 40 εκ. ευρώ στο ελληνικό Ιντερνετ (και σ΄ανώτερα!).
Όμως στην ίδια ανακοίνωση, η Ελένη Κίτρα, Πρόεδρος του IAB Hellas αναφέρει: "Είναι χαρακτηριστικό ότι η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης προήλθε κυρίως από την εισαγωγή νέων διαφημιζόμενων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων, ακόμα και σε κατηγορίες που μέχρι σήμερα δεν θεωρούνταν συμβατές με την Online διαφήμιση, όπως είναι τα FMCG."
Στο παρελθόν υπήρχε "ασυμβατότητα" των FMCG και της Online διαφήμισης; Nομίζω η διατύπωση δεν είναι κατάλληλη, και θα μπορούσε να παρερμηνευτεί, ειδικά όταν πολλοί προσπαθούμε να φέρουμε περισσότερους brand marketers στο Διαδίκτυο.
Η online διαφήμιση, αποδεδειγμένα τώρα αλλά και στο παρελθόν, ήταν και είναι αποτελεσματική για όλες τις κατηγορίες προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων και των FMCG.
IAB UK 2004: "The research shows that FMCG and CPG campaigns can optimise their impact by placing 10-15% in online media."
http://www.digitalstrategyconsulting.com/articles/XMOS%20_article_.pdf
EIAA 2006: "Study finds that Internet advertising builds FMCG brands"
http://www.ameinfo.com/69481.html
No comments:
Post a Comment