Ο συγγραφέας της έρευνας προτείνει διάφορα για το πως πρέπει να μπλογκάρετε, αλλά εγώ θα το πω λίγο πιο απλά: δημιουργήστε blogs που έχουν κάτι ουσιαστικό να πουν και δεν αποτελούν απλές προϊοντικές προεπεκτάσεις του εταιρικού δικτυακού τόπου.
Τώρα από όλη αυτή την έρευνα, αυτό που νομίζω πως έχει πραγματικό ενδιαφέρον είναι η κατάταξη των πηγών εμπιστεύονται οι χρήστες. Όπως θα δείτε οι τέσσερις από τις top10 είναι Ιντερνετικές:
- Email form people you know: 77%
- Consumer product rating/reviews: 60%
- Portals/Search Engines: 50%
- Yellow pages (not online): 48%
- Print newspapers: 46%
- Social networking site profiles from people you know: 43%
- Print magazines: 39%
- Radio: 39%
- Online content sites (eg. NYTimes.com, CNET, iVillage): 39%
- TV: 38%
No comments:
Post a Comment