Πρόσφατα είδα κάποιες διαφημίσεις στο Διαδίκτυο και διάβασα σχετικά άρθρα που αναφέρονται στη στρατηγική επικοινωνίας της Boeing και το τρόπο με τον οποίο σκοπεύει να ανταγωνιστεί τα νέα αεροσκάφη που έχει παρουσιάσει η Airbus.
Αν και πρόκειται για επιτυχημένη στρατηγική σε άλλες αγορές υπάρχουν αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα της στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Προσωπικά πιστεύω πως η στρατηγική προσέγγισης του τελικού καταναλωτή είναι πολύ έξυπνη ιδέα, διότι ο καταναλωτής σήμερα πέρα από την οικονομική τιμή πολύ συχνά κάνει την επιλογές του με βάση τις ανέσεις που έχει κατά τη διάρκεια της πτήσης, ειδικά όταν πρόκειται για μεγάλα ταξίδια.
No comments:
Post a Comment