April 14, 2007

Έχουν οι καιροί γυρίσματα...


















Ως fan της ιστιοπλοϊας θα χρησιμοποιήσω ναυτικούς όρους, βίρα τις άγκυρες κι αέρα στα πανιά μας, η Google, ο κυρίαρχος του search advertising, έβαλε πλώρη και για το display advertising.

Παρακσευή και δεκατρείς, σημαδιακή μέρα... Χθές η Google ανακοίνωσε την εξαγορά της Doubleclick για $3.1 δις. Αν και η εξαγορά είναι αρκετά ακριβή, περίπου 20 φορές τον ετήσιο τζίρο της Doubleclick, ήταν απαραίτητη.

Πρόκειται για μια στρατηγική κίνηση που ισχυροποιεί ακόμη περισσότερο την θέση της Google σ' ότι έχει να κάνει με την online διαφήμιση. Συνδυάζει την εμπειρία της Doubleclick σε συστήματα ad management & analytics, σχεσεις με μεγάλους εκδοτικούς οργανισμούς και πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρίες, με την Google, που διαθέτει την καλύτερη διαφημιστική πλατφόρμα και το μεγαλύτερο διαφημισιτκό δίκτυο.

Tα πλεοκτήματα είναι πολλά για τη Google, βέβαια πιστεύω πως τα κυριότερα είναι:
  1. Οι σχέσεις της DoubleClick με τους σημαντικότερους δικτύακούς τόπους στους οποίους παρέχει τεχνολογίες
  2. Οι σχέσεις της DoubleClick με τις μεγαλύτερες πολυεθνικές διαφημιστικές εταιρίες
  3. Η μεγάλη τεχνογνωσία που διαθέτει η Doubleclick σ' ότι έχει να κάνει με display advertising. Σημαντική και απαραίτητη για την Google για να πετύχει τους στόχους της σ' ότι αφορά τη στρατηγική της για διαφήμισεις βίντεο και την Youtube.
  4. Επίσης με την εξαγορά, η Google αποκτά σημαντικό εμπορικό πλεονέκτημα στη αγορά του display advertising έναντι του Yahoo! που μέχρι τώρα ήταν ο κυριότερος παίκτης της αγοράς.
Παράξενη που είναι η ζωή με τα πάνω και και τα κάτω της. Βέβαια όπως λέει και ο Καβάφης δρόμος προς την Ιθάκη είναι μακρύς με πολλές εκπλήξεις... για να δούμε τι επιφυλάσσει το μέλλον.

No comments: