January 4, 2007

Άρτος και τα Θεάματα

Η Google ανακοίνωσε τις κυριότερες λέξεις κλειδιά στις αναζητήσεις των ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου για το 2006.

Τα κυριότερα θέματα που μας απασχόλησαν το 2006 ήταν ο "άρτος και τα θεάματα" (eurovision, ποδόσφαιρο και αναζήτηση εργασίας).

Ακολουθεί η ανακοίνωση της Google για το ελληνικό Zeitgeist:

"Google Zeitgeist: Το πνεύμα της εποχής στην Ελλάδα του 2006
4 Ιανουαρίου 2007. Η έναρξη του 2007 είναι μια περίοδος που αναλογίζεται κανείς τι το ιδιαίτερο μας έφερε το προηγούμενο έτος. Και στη Google ανακαλύψαμε μερικές απαντήσεις, εξετάζοντας τον συνδυασμό των εκατομμυρίων αναζητήσεων που έγιναν το 2006, συγκεντρώνοντας το σύνολο των αναζητήσεων που έγιναν μέσα στο χρόνο.
Θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας, αυτό που αποκαλούμε Zeitgeist δηλαδή το «πνεύμα της εποχής» στην Ελλάδα του 2006. Πρόκειται για έναν συνολικό κατάλογο, που πιστεύουμε ότι δίνει μια καλή εικόνα των σημαντικότερων γεγονότων της χρονιάς. Η ακόλουθη λίστα περιλαμβάνει τις 10 αναζητήσεις που πολλαπλασιάζονται με τη μεγαλύτερη ταχύτητα στην χώρα μας και δείχνει ποιοι όροι αναζήτησης χρησιμοποιήθηκαν περισσότερο μέσα στο χρόνο."

Ο κατάλογος αυτός περιλαμβάνει διασημότητες, τηλεοπτικά προγράμματα και ιστοσελίδες που κέντρισαν το ενδιαφέρον των χρηστών της Google σε όλη την Ελλάδα.

1. Lordi
2. Eurovision 2006
3. Diodos (Δίοδος)
4. Floricienta
5. Dima bilan
6. Erreway
7. World Cup
8. Lost
9. Rebelde Way
10. FIBA

Παράλληλα, με τις παραπάνω λέξεις-κλειδιά τα ενδιαφέροντα των χρηστών αντικατοπτρίζουν και οι ακόλουθες λέξεις, οι οποίες σημείωσαν σημαντική αύξηση αναζητήσεων και περιλαμβάνονται στη λίστα των 100 δημοφιλέστερων:

1. Υπουργείο Εσωτερικών
2. Diorismos (Διορισμός)
3. Shakira
4. Felipe Colombo
5. Zodia (Ζώδια)
6. Καιρός
7. Video
8. Torrents
9. Wikipedia
10. Εftaxias (Ευταξίας)

Καλή Χρονιά!

No comments: