Δύστυχώς για άλλη μία φορά επιβεβαιώνεται το "ότι δηλώσεις είσαι".
Ο λόγος της αναφοράς μου είναι διότι εδω και αρκετούς μήνες υπάρχει μία εταιρία που δραστηριοποιείτε, στη ελληνική αγορά και πουλάει AdWords (εδώ δεν υπάρχει πρόβλημα), βέβαια ισχυρίζονται πως είναι θυγατρική της Google στην Ελλάδα, ελπίζοντας να είναι πιο πειστικοί στους πελάτες με τους οποίους επικοινωνούν.
Αν και δεν θα τους ονοματίσω, έχουν ξεχυθεί στη αγορά και επικοινωνούν πως είναι θυγατρική της Google υποσχόμενοι πως μπορούν να κάνουν πράγματα που είναι ανυπόστατα. Επίσης έχουν δημιουργήσει μεταπωλητές στους οποίες έχουν δώσει "αποκλειστικότητες" για την παροχή της υπηρεσίας Google AdWords σε συγκεκριμένες κάθετες αγορές και άλλα τέτοια τρελά. Έχω φωτόγραφίες από εταιρία που ήταν στη έκθεση Philoxenia στη Θεσσαλονική το Νοέμβριο που ισχυρίζονταν πως είναι αποκλειστικός προμηθευτής της υπηρεσίας Google Adwords για την τουριστική αγορά στην Ελλάδα (τους είχε χρίσει η εν λόγο "θυγατρική" της Google).
Εδώ οι αθεόφοβοι είχαν δε το θράσος όχι μόνο να το επικοινωνούν προφορικά, αλλά να βάλουν αγγελία πρόσληψης προσωπικού στο Skywalker που έλεγε πως είναι θυγατρική της Google (έχω screenshot μήπως και να επιχειρήσουν να με βγάλουν και τρελό).
Οπότε για να ξεκαθαρίσω το θέμα, η Google δεν έχει καμία θυγατρική στην Ελλάδα και κανένα αποκλειστικό αντιπρόσωπο για το AdWords. Έχει ένα μεταπωλήτη, που δεν είναι αποκλειστικός, για τις λύσεις Enterprise Search (GSA, Mini). Επίσης το 2007 σκοπεύει να ανοίξει δικό της γραφείο που θα στελεχώσει με προσωπικό. Αν ακούσετε οτιδήποτε άλλο, τότε σας λένε ψέματα και προβληματιστείτε για τις υπηρεσίες που προσπαθούν να σας πουλήσουν.
Για να πουλήσεις το AdWords, δεν χρειάζεται να είσαι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Google. Στην ουσία δεν μεταπουλάς το AdWords αλλά την τεχνογνωσία που έχεις, την υποστήριξη που παρέχεις κλπ. Ήδη πολλές διαφημιστικές εταιρίες αλλά και εταιρίες interactive marketing διεξάγουν επιτυχημένα καμπάνιες για τους πελάτες τους εντός και εκτός Ελλάδος.
Αν ήμουν κάποιος διαφημιζόμενος που θέλει να τρέξει καμπάνια SEM θα ζητούσα:
- πόσο καιρό προσφέρετε καμπάνιες SEM;
- πόσες καμπάνιες έχετε διαχειριστεί;
- για ποιούς πελάτες και τι budget;
- πως έγινε η επιλογή των keywords;
- τι αποτελέσματα είχαν οι καμπάνιες των πελατών σας;
- τι είδους υποστήριξη προσφέρεται στα πλαίσια της καμπάνιας;
- μπορώ να επικοινωνήσω με κάποιους πελάτες σας;
Κλείνοντας μία συμβούλη στις υποτιθέμενες "θυγατρικές", η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη από την θεραπεία...
No comments:
Post a Comment