Σήμερα χαίρομαι ιδιαίτερα διότι αν και συνεχώς ακούω και διαβάζω για
έξυπνες και δημιουργικές Rich Media καμπάνιες που γίνονται στο
εξωτερικό, τελικά γίνονται και στη Ελλάδα.
Πρόκειται για τη καμπάνια για το Water Blue της CocaCola 3Ε, που αξιοποιεί τις δυνατότητες του μέσου για interaction και χρησιμοποιεί μετρήσεις που επεκτείνουν τις κλασικές δυνατότητες (εμφανίσεις, κλικ και CTR).
Η καμπάνια τρέχει σε διάφορες ιστοσελίδες με αρκετές μορφές, αλλά αυτό που την κάνει ιδιαίτερη είναι το Synchronized Banner (συνδυασμός δύο συγχρονισμένων δημιουργικών, 468x60 και 120x300) στην ενότητα Επιχειρήσεις της Ναυτεμπορικής.
Η ενέργεια του χρήστη στο ένα (468x60) δημιουργεί αποτελέσματα στο άλλο (120x300), μορφή που γίνεται για πρώτη φορά στη Ελλάδα. Αυτό που κάνει ιδιαίτερη τη συγκεκριμένη μορφή δεν είναι μόνο αυτό που φαίνεται, δηλαδή ο συγχρονισμός και το interaction του χρήστη με το δημιουργικό, αλλά και αυτά που δεν φαίνονται, τα στοιχεία που συλλέγονται από την επαφή του χρήστη με την μαρκά.
Στατιστικά για Rich Media καμπανιες, περιλαμβάνουν μετρήσεις όπως:
Πρόκειται για τη καμπάνια για το Water Blue της CocaCola 3Ε, που αξιοποιεί τις δυνατότητες του μέσου για interaction και χρησιμοποιεί μετρήσεις που επεκτείνουν τις κλασικές δυνατότητες (εμφανίσεις, κλικ και CTR).
Η καμπάνια τρέχει σε διάφορες ιστοσελίδες με αρκετές μορφές, αλλά αυτό που την κάνει ιδιαίτερη είναι το Synchronized Banner (συνδυασμός δύο συγχρονισμένων δημιουργικών, 468x60 και 120x300) στην ενότητα Επιχειρήσεις της Ναυτεμπορικής.
Η ενέργεια του χρήστη στο ένα (468x60) δημιουργεί αποτελέσματα στο άλλο (120x300), μορφή που γίνεται για πρώτη φορά στη Ελλάδα. Αυτό που κάνει ιδιαίτερη τη συγκεκριμένη μορφή δεν είναι μόνο αυτό που φαίνεται, δηλαδή ο συγχρονισμός και το interaction του χρήστη με το δημιουργικό, αλλά και αυτά που δεν φαίνονται, τα στοιχεία που συλλέγονται από την επαφή του χρήστη με την μαρκά.
Στατιστικά για Rich Media καμπανιες, περιλαμβάνουν μετρήσεις όπως:
- Ad Display Time
- Ad Interaction Time
- Panel clicks
- Panel Display Time
- Entry/Exit Panel
- Multiple exit links
- Expanding ad display time (μόνο για Expandable)
- Expanding ad interaction time (μόνο για Expandable)
- Number of user expansions and contractions (μόνο για Expandable)
- Interaction time within expanded portion of ad (μόνο για Expandable)
- Manual Closes (μόνο για Expandable/Floating κλπ)
- Clicks on Floating and Banner (μόνο για Floating )
- Floating "replays" (μόνο για Floating)
- Manual Floating closes (μόνο για Floating )
- Video Plays (μόνο για Βίντεο)
- Completions (μόνο για Βίντεο)
- Pause, stops, restarts, mutes (μόνο για Βίντεο)
- Average Video View Time (μόνο για Βίντεο)
No comments:
Post a Comment