January 17, 2006

Hot spots σε ψηφιακά βίντεο από την Microsoft

Διαβάζω πως η Microsoft έχει δημιουργήσει τεχνολογία που θα επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν κλικ σε προϊόντα που εμφανίζονται σε τηλεοπτικές σειρές και ταινίες που θα είναι διαθέσιμες μέσω Διαδικτύου και άλλων ψηφιακών μέσων.

Σύμφωνα με το άρθρο του Seattle Post-Intelligencer:
[...] viewers of "Sex and the City" could click on Carrie Bradshaw's designer shoes or Kamali sweaters as she walks down a New York street and immediately be transported to advertisements for those products.

Tο άρθρο παρουσιάζει την συγκεκριμένη τεχνολογία σαν κάτι καινούργιο αλλά τέτοιες τεχνολογίες υπάρχουν από τη δεκαετία του '90.

Όταν ήμουν στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού είχαμε κάνει κάποιες δοκιμές για την προσθήκη ενεργών σημείων σε βίντεο, που βασίζονται στη τεχνολογία HyperSoap που είχε αναπτυχθεί στο MIT.

Επίσης πριν μερικούς μήνες είχα αναφερθεί σε αντίστοιχη υπηρεσία της ESPN, όπως και σε δυνατότητες που διαθέτουμε στη Anemone για την διεγαγωγή διαφημίσεων με hot spots.

Ας ελπίζουσε πως η αύξηση των χρηστών με συνδέσεις DSL θα οδηγήσουν όλους όσους ασχολούνται με τη διαφήμιση να αξιοποιήσουν αυτές τις μορφές και στη Ελλάδα.

No comments: