January 5, 2006










Η ιστοσελίδα της Heinz στη Σουηδία αποτελεί παράδειγμα πως μίμηση. Δεν είναι απαραίτητο ένα "cool" προϊόν για τη δημιουργία μιας πολύ καλής ιστοσελίδας, αλλά ακόμη και με ντομάτες μπορούμε να εντυπωσιάσουμε.

Οι άψογες και ζωντανές φωτογραφίες και χρήση του Flash αναδεικνύουν τα προϊόντα του διαφημιζόμενου και ενισχύουν τη μάρκα του με τον αποτελεσματικό τρόπο.

Απλό αλλά συγχρόνως πολύ δυνατό σε επίπεδο branding, σε κάνει να θέλεις να φας ketchup.

Νομίζω πως για όλους που ασχολούνται με την ανάπτυξη ιστοσελίδων και με online διαφήμιση, η ιστοσελίδα Heinz είναι ένας προορισμός που πρέπει να επισκεφθείτε στη επόμενη περιήγηση σας στο Διαδίκτυο.

No comments: