Σύμφωνα με άρθρο
στο MediaPost οι διαφημίσεις που δεν ταιριάζουν απόλυτα με το
περιβάλλον περιεχόμενο (out-of-context), δημιουργούν καλύτερα
αποτελέσματα συνειδητοποίησης, διατήρησης, και πρόθεση αγοράς στους
καταναλωτές (πχ. διαφημίσεις αυτοκινήτων σε ενότητες με αθλητικά, αντί
για ενότητες με ειδήσεις αυτοκινήτου).
Τα θετικά αποτελέσμτα επιβεβαιώνονται από τα στοιχεία που δημοσίευσε η Tacoda.
Σύμφωνα με την Tacoda, οι διαφημίσεις που δεν βρισκονταν σε ιστοσελίδες με συναφές περιεχόμενο είχαν 17% υψηλότερο CTR από αυτές που βρίσκονταν σε σελίδες με σχετικό περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το άρθρο υπάρχουν αρκέτες πιθανές εξηγήσεις:
"... when you deliver ads within certain types of research-intensive content, such as automotive features or travel planners, that the ads are in competition for the consumers' attention with the content, and the content frequently wins..."
Αν χρειάζονται περισσότερα στοιχεία, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να αλλάξει εντελώς τον τρόπο αγοράς media στο Διαδίκτυο και να αρχίσουμε να μην βλέπουμε έλλειψη διαφημιστικού χώρου στα sites διότι όλοι αγοράζουν για παράδειγμα homepage.
Ισως η επόμενη ενέργεια του IAB θα μπορούσε να μελετήσει καλύτερα το θέμα στο ελληνική Διαδίκτυο.
Τα θετικά αποτελέσμτα επιβεβαιώνονται από τα στοιχεία που δημοσίευσε η Tacoda.
Σύμφωνα με την Tacoda, οι διαφημίσεις που δεν βρισκονταν σε ιστοσελίδες με συναφές περιεχόμενο είχαν 17% υψηλότερο CTR από αυτές που βρίσκονταν σε σελίδες με σχετικό περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το άρθρο υπάρχουν αρκέτες πιθανές εξηγήσεις:
"... when you deliver ads within certain types of research-intensive content, such as automotive features or travel planners, that the ads are in competition for the consumers' attention with the content, and the content frequently wins..."
Αν χρειάζονται περισσότερα στοιχεία, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να αλλάξει εντελώς τον τρόπο αγοράς media στο Διαδίκτυο και να αρχίσουμε να μην βλέπουμε έλλειψη διαφημιστικού χώρου στα sites διότι όλοι αγοράζουν για παράδειγμα homepage.
Ισως η επόμενη ενέργεια του IAB θα μπορούσε να μελετήσει καλύτερα το θέμα στο ελληνική Διαδίκτυο.
No comments:
Post a Comment