Διάβασα στο τελευταίο MarkeitngWeek απόσπασμα της συνέντευξης που
είχε δώσει ο Κώστας Γκόμπλιας στη Διαφημιστική Εβδομάδα, πριν 23 χρόνια
όταν είχε ιδρύσει τη διαφημιστική εταιρία MASS:
[...] τελικά η δημιουργικότητα κατάντησε ένας παρεξηγημένος όρος. Κατάντησε να εννοεί ωραίες διαφημίσεις. Ένα περιβάλλον, ένα jingle και μία εξυπνάδα δεν είναι διαφήμιση.
How true!!!
Αν και στο IMC ακούστηκαν απόψεις περί αποφυγής του "interruption marketing" και υιοθέτηση νέων πρακτικών με τις οποίες κάνουμε "engage", θα έλεγα πως μετά από είκοσι χρόνια τα λόγια του κ. Γκόμπλια είναι περισσότερο αληθινά από ποτέ.
Μάθαμε να κάνουμε ωραίες εικόνες (πχ. floating ads) και δυστυχώς εκεί έχουμε μείνει.
Ας κάνουμε και κάτι καινούργιο..., δεν ανακαλύπτουμε το τροχό, ευτυχώς ήδη υπάρχει ένα roadmap και κάποιοι που έχουν την δυνατότητα να πειραματίζονται στο εξωτερικό. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε μελετήσουμε και να υιοθτήσουμε τις επιτυχημένες πρακτικές τους.
[...] τελικά η δημιουργικότητα κατάντησε ένας παρεξηγημένος όρος. Κατάντησε να εννοεί ωραίες διαφημίσεις. Ένα περιβάλλον, ένα jingle και μία εξυπνάδα δεν είναι διαφήμιση.
How true!!!
Αν και στο IMC ακούστηκαν απόψεις περί αποφυγής του "interruption marketing" και υιοθέτηση νέων πρακτικών με τις οποίες κάνουμε "engage", θα έλεγα πως μετά από είκοσι χρόνια τα λόγια του κ. Γκόμπλια είναι περισσότερο αληθινά από ποτέ.
Μάθαμε να κάνουμε ωραίες εικόνες (πχ. floating ads) και δυστυχώς εκεί έχουμε μείνει.
Ας κάνουμε και κάτι καινούργιο..., δεν ανακαλύπτουμε το τροχό, ευτυχώς ήδη υπάρχει ένα roadmap και κάποιοι που έχουν την δυνατότητα να πειραματίζονται στο εξωτερικό. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε μελετήσουμε και να υιοθτήσουμε τις επιτυχημένες πρακτικές τους.
No comments:
Post a Comment