December 23, 2005

Η πίτα των τεχνολογιών στην ελληνική Online διαφήμιση

Διάβασα στο τελευταίο Netsphere (τεύχος 141) απόσπασμα της συνέντευξης από το περιοδικό Info-Com, της Σοφίας Κουνενάκη-Εφραίμογλου (Πρόεδρος & Διευθύνουσα σύμβουλος της Vivodi), που αναφέρονταν στη προηγούμενη εταιρία που είχαμε συνιδρύσει το 1999:

[...] Η Eurisko, η οποία αποτελούσε προσωπική συμμετοχή του Δημήτρη Εφραίμογλου και δική μου, είναι πλέον θυγατρική της Vivodi. Πρόκειται για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet και χειρίζεται με μεγάλο επαγγελματισμό σχεδόν όλη τη διαφημιστική πίτα.

Μακάρι να είχε η Eurisko "σχεδόν ολόκληρη τη διαφημιστική πίτα", διότι έχω ακόμη σημαντικό ποσοστό της εταιρίας. Βέβαια, για να ακριβολογούμε η πραγματική κατάσταση της αγοράς είναι τελείως διαφορετική.
 Στην ελληνική αγορά υπάρχουν τρείς εταιρίες που παρέχουν τεχνολογίες Ad Servin σε διαφημιστικές εταιρίες: η Anemone, η Eurisko και η Phaistos.

Μεταξύ των τριών, οι κυριότερες διαφημιστικές εταιρίες που κινούνται στη αγορά αγοράζουν Ad Serving από:
  • Ashley & Holmes/ZenTeam (Eurisko)
  • Carat (Phaistos)
  • FORTHnet/HEllasNet *
  • Initiative (Anemone)
  • Mccann/Universal/Zentropy (Eurisko)
  • Mindshare/BOLD (Phaistos)
  • NMS/BBDO (Eurisko)
  • OgilvyOne (Anemone, Phaistos)
  • Starcom (Phaistos)
  • TEMPO/OMD (Anemone, Eurisko)
  • Zenith (Anemone)
Αν υπολογίζω σωστά θα έλεγα πως η πίτα είναι περίπου ισομοιρασμένη: 30% Anemone, 35% Eurisko και 35% Phaistos

* Η FORTHnet/HEllasNet βρίσκεται σε διαδικασία αξιολογήσης συνεργατών

No comments: