November 14, 2005

Yahoo! Shoposphere: Community-based αγορές

Η δημιουργία κοινοτήτων φαίνεται να είναι το σκεπτικό που διέπει τις περισσότερες ενέργειες στη νέα εποχή του Internet.

Η Yahoo! πρόσφατα παρουσίασε την νέα ιστοσελίδα "Shoposphere", που αναφέρει:
"where you can discover new, fun, and interesting products organized into "Pick Lists" by the Yahoo! Shopping community."

Ουσιαστικά οι επισκέπτες δημιουργούν λίστες με ενδιαφέροντα προϊόντα και αποτελούν ένα είδους "φίλτρο" για άλλους χρήστες.

Βρίσκω πολύ ενδιαφέρον την υιοθέτηση της ιδέας των κοινότητων από το Yahoo! και το τρόπο που την εφαρμόζει στη νέα υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου. Δίνει μία άλλη διάσταση το ηλεκτρονικό Word of Mouth.

Θυμίζει αρκετά το Squidoo στο οποίο είχα αναφερθεί το προηγούμενο μήνα.

No comments: