Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με την άποψη που εξέφρασε ο Δημήτρης Ρούλιας στη ομιλία του στο IMC 2005 για το blogging:
[...] τα blogs θα αλλάξουν τρόπο του διάλογου μεταξύ των brands και των καταναλωτών.
Μήπως λοιπόν στις καμπάνιες που σχεδιάζετε αντί microsite έχει μεγαλύτερο νόημα να υπάρχει κάποιο blog; Τουλάχιστον κάτι τέτοιο εκφράζει το πρόσφατο άρθρο του Clickz που αναφέρεται στη νέα τάση των Pop-up blogs.
Τα Pop-up blogs είναι blogs που είναι διαθέσιμα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, κάτι σαν τα pop-up shops στα οποία είχα αναφερθεί στο παρελθόν.
Το άρθρο αναφέρει το πρόσφατο παράδειγμα που δημιουργησε η ElectricArtists για τη σειρά Inked του τηλεοπτικού σταθμού A&E και διατυπώνει την άποψη πως στο μέλλον θα δούμε αρκετά pop-up blogs, αφού οι περισσότερες μάρκες διεξάγουν προωθητικές ενέργειες με συγκεκριμένη διάρκεια.
[...] τα blogs θα αλλάξουν τρόπο του διάλογου μεταξύ των brands και των καταναλωτών.
Μήπως λοιπόν στις καμπάνιες που σχεδιάζετε αντί microsite έχει μεγαλύτερο νόημα να υπάρχει κάποιο blog; Τουλάχιστον κάτι τέτοιο εκφράζει το πρόσφατο άρθρο του Clickz που αναφέρεται στη νέα τάση των Pop-up blogs.
Τα Pop-up blogs είναι blogs που είναι διαθέσιμα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, κάτι σαν τα pop-up shops στα οποία είχα αναφερθεί στο παρελθόν.
Το άρθρο αναφέρει το πρόσφατο παράδειγμα που δημιουργησε η ElectricArtists για τη σειρά Inked του τηλεοπτικού σταθμού A&E και διατυπώνει την άποψη πως στο μέλλον θα δούμε αρκετά pop-up blogs, αφού οι περισσότερες μάρκες διεξάγουν προωθητικές ενέργειες με συγκεκριμένη διάρκεια.
No comments:
Post a Comment