Στη εποχή του Web 2.0 ένα από τα πράγματα που θα δούμε θα είναι προωθητικές ενέργειες που αξιοποιούν τις διαθέσιμες νέες υπηρεσίες (η καλύτερα να πω τα API τους) για να δημιουργήσουν κάτι νέο.
Η Qi στην Ολλανδία σχεδίασε καμπάνια για την Heineken που αξιοποιεί τις δυνατότητες της υπηρεσίας Google Image Search.
Για την προώθηση της Heineken Tapvat, δημιούργησαν μία υπηρεσία που επιτρέπει στους επισκέπτες να δημιουργήσουν τη δική τους κάρτα (postcard) με το προορισμό της επιλογής τους. Οι επισκέπτες που συμμετέχουν στο διαγωνισμό έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν ταξίδι στο προορισμό που επέλεξαν.

No comments:
Post a Comment