Η εφημερίδα New York Times σε πρόσφατο άρθρο με το τίτλο Agency Gets Its Cut at the Cash Register
αναφέρεται στη αναζήτηση των διαφημιστικών εταιριών για τη δημιουργία
εναλλακτικών τρόπων που θα διευρύνουν τις πηγές αλλά και τα έσοδα τους,
καθώς στην διαφημιστική αγορά διεθνώς γίνονται σημαντικές αλλαγές.
Ήδη μερικές διαφημιστικές αντί για αμοιβές, λαμβάνουν ποσοστό των εσόδων από την πώληση των προϊόντων και υπηρεσιών του διαφημιζόμενου.
Ενδιαφέρον ακούγεται
Ήδη μερικές διαφημιστικές αντί για αμοιβές, λαμβάνουν ποσοστό των εσόδων από την πώληση των προϊόντων και υπηρεσιών του διαφημιζόμενου.
Ενδιαφέρον ακούγεται
No comments:
Post a Comment