November 29, 2005

Τι οδηγεί τους χρήστες στο κλικ;

Κατά τη διάρκεια της ανοιχτής συζήτησης που έγινε στο τέλος του IMC 2005, κάποιος από το κοινό ρώτησε πως πρέπει να σχεδιάζονται οι διαφημίσεις (text ads) που εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ώστε οι χρήστες τους να κάνουν κλικ.

Απάντησε ο Patric Baglee (Diesel) και πρότεινε τη χρήση απλών λέξεων (πχ. "δωρεάν") που παροτρύνουν τους χρήστες να κάνουν κλικ.

Βέβαια καλά είναι τα κλίκ αλλά το τελικό ζητούμενο είναι οι ενέργειες του χρήστη στη landing page της καμπάνιας είτε φτάσει από Text Ad, Banner ή Email.

Τις περισσότερες φορές o σχεδιασμός της landing page δεν είναι καν στο ρανταρ όσων διεξάγουν καμπάνιες. Συνήθως χρησιμοποιείται κάποια υπάρχουσα σελίδα από δικτυακό τόπο του διαφημιζόμενου, που τις περισσότερες φορές είναι η homepage. Όμως αν το σκεφτούμε καλά, η συγκεκριμένη σελιδα (ή σελίδες - μπορεί να έχουμε πολλαπλές) είναι το σημείο που ξεκινάει ο διάλογος και ο επισκέπτης θα γίνει ή δεν θα γίνει πελάτης μας.

Θα σας πρότεινα να διαβάστε τη αναφορά του MarketingSherpa που αναφέρεται στο Landning Page Optimization.

Η συγκεκριμένη αναφορά κάνει εκτενή ανάλυση διαφόρων παραγόντων που μπορεί να επηρεάσουν το conversion (πχ. αριθμός στηλών της σελίδας, μέγεθος γραμματοσειράς, έκταση κειμένου, σχεδιασμός φόρμας, χρήση συνδέσμων και κουμπιών κλπ). Επίσης υπάρχουν αρκετά παραδείγματα (πριν και μετά) με τα αποτελέσματα τους.

No comments: