Το Pay per Call αποτελεί καινούργιο μοντέλο χρέωσης διαφημίσεων στο Internet (ή να πω καλύτερα δεν το γνωρίζουν πολλοί διαφημιζόμενοι), αλλά τεχνολογικά πρόκειται για κάτι δοκιμασμένο, αφού στο εξωτερικό ήδη υπάρχουν αρκετές εταιρίες που διαστηριοποιούνται τα τελευταία δύο χρόνια.
Αν για παράδειγμα κάνετε αναζήτηση στην AOL για "florist", θα δείτε πως στα αποτελέσματα αναζήτησης υπάρχουν διαφημίσεις που εμφανίζουν και ένα τηλέφωνο.
Όπως και με τα text ads που εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης όπου ο διαφημιζόμενος πληρώνει βάση του αριθμού των κλικ που γίνονται, αντίστοιχα στις διαφημίσεις pay per call ο διαφημιζόμενος πληρώνει με βάση τον αριθμό των τηλεφωνικών κλήσεων που γίνονται στο τηλέφωνο που εμφανίζεται.
Για μικρές επιχειρήσεις, ειδικά στην Ελλάδα, θα ήταν ιδανική λύση να προβάλουν τις υπηρεσίες τους διότι:
- με ευκολία θα μπορούσαν να διαχειριστούν εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις
- μπορούν να προβάλουν τις υπηρεσίες τους σε πελάτες που βρίσκονται στη περιοχή τους (πολύ στοχευμένο κοινό)
- οι περισσότερες δεν διαθέτουν ιστοσελίδα και με δυσκολία μπορούν να χειριστούν δυνητικούς πελάτες που προέρχονται από το Διαδίκτυο (σύμφωνα με έρευνα του ΣΕΠΕ για το 2004: σχετικά χαμηλό παρατηρείται επίσης το επίπεδο ηλεκτρονικών δραστηριοτήτων, όπου μόνο το 16% των ΜΜΕ που διαθέτουν Internet έχουν εταιρική ιστοσελίδα.
Μήπως αν υπήρχαν τέτοιες λύσεις και στη Ελλάδα θα υπήρχαν πολλοί μικρότεροι διαφημιζόμενοι που θα αξιοποιούσαν διαφημιστικά το μέσο και δεν θα περιμέναμε τις μεγάλες τράπεζες, τις εταιρίες αυτοκινήτων και τις εταιρίες telecom να κάνουν διαφημίσεις.
No comments:
Post a Comment