September 24, 2005

Η Mercedes ξεκίνησε καμπάνια Rich Media

H Mercedes-Benz ξεκίνησε τη προηγούμενη εβδομάδα μία πολυκάναλη καμπάνια για να προωθήσει το νέα σειρά R-Class.
Όταν εμφανιστεί η καμπάνια στην ιστοσελίδα Edmunds.com και οι χρήστες κάνουν κλικ στο banner της Mercedes, τότε εμφανίζεται ένας χαρακτήρας στη οθόνη που δίνει στοχευμένες πληροφορίες με βάση την ιστοσελίδα στην οποία βρίσκεται ο χρήστης (νέα μοντέλα, αυοκίνητα πολυτελείας, SUV κλπ.) αλλά και με βάση τη προηγούμενη συμπεριφορά του στο περιβάλλον του δικτυακού τόπου Edmunds.com.

No comments: