Διάβασα σε ένα νέο ελληνικό blog, το Media Greece, κάποιες σκέψεις για την ελληνική διαφημιστική αγορά στο Διαδίκτυο, που πιστεύω θα σας προβληματίσουν.
Τις παραθέτω διότι αν είναι πραγματικικότητα, πιστεύω πως θα μπορούσε να γίνει αρκετή συζήτηση για τις απόψεις που εκφράζονται και θα ήθελα να ακούσω τις δικές σκέψεις.
Πώς φτάνει ένα budget στον πελάτη;
[...] Μου έχει τύχει αρκετές φορές να βλέπω μιντιακές προτάσεις που ξεκινάνε από ένα άλφα κόστος και φτάνουν στο διπλάσιο ή τριπλάσιο πολλές φορές. Πάντα για Online καμπάνιες...
Και αναρωτιέμαι: γιατί; Βλέπουμε τους πελάτες μας να είναι τόσο πολύ "ψημένοι" για να κάνουν Online καμπάνιες, που δεν έχουμε πρόβλημα να τους ξεζουμίσουμε; Έχει φτάσει η κατάσταση στην αγορά σε τόσο σούπερ επίπεδο, που λέμε "ε, και να μην μας τα σκάσει ο τάδε, έχουμε τον δείνα stand by, για να τα καβαντζώσουμε από εκεί"; Ή συμβαίνει κάτι άλλο, που εγώ δεν καταλαβαίνω με το λιγοστό μυαλό μου;
Αν και τα άρθρα δεν φέρουν υπογραφή, από τα γραφόμενα φαίνεται να είναι ιδιοκτήτης κάποιου δικτυακού τόπου. Προσωπικά δεν γνωρίζω αν οι απόψεις που εκφράζονται στο Media Greece είναι πραγματικότητα, αλλά θα έλεγα στο συγγραφέα του blog πως στο μέλλον τέτοια φαινόμενα (αν συμβαίνουν) θα μειωθούν, ειδικά όταν περισσότεροι διαφημιζόμενοι θα θέλουν να τρέξουν διαφήμισεις στο Διαδίκτυο.
Τις παραθέτω διότι αν είναι πραγματικικότητα, πιστεύω πως θα μπορούσε να γίνει αρκετή συζήτηση για τις απόψεις που εκφράζονται και θα ήθελα να ακούσω τις δικές σκέψεις.
Πώς φτάνει ένα budget στον πελάτη;
[...] Μου έχει τύχει αρκετές φορές να βλέπω μιντιακές προτάσεις που ξεκινάνε από ένα άλφα κόστος και φτάνουν στο διπλάσιο ή τριπλάσιο πολλές φορές. Πάντα για Online καμπάνιες...
Και αναρωτιέμαι: γιατί; Βλέπουμε τους πελάτες μας να είναι τόσο πολύ "ψημένοι" για να κάνουν Online καμπάνιες, που δεν έχουμε πρόβλημα να τους ξεζουμίσουμε; Έχει φτάσει η κατάσταση στην αγορά σε τόσο σούπερ επίπεδο, που λέμε "ε, και να μην μας τα σκάσει ο τάδε, έχουμε τον δείνα stand by, για να τα καβαντζώσουμε από εκεί"; Ή συμβαίνει κάτι άλλο, που εγώ δεν καταλαβαίνω με το λιγοστό μυαλό μου;
Αν και τα άρθρα δεν φέρουν υπογραφή, από τα γραφόμενα φαίνεται να είναι ιδιοκτήτης κάποιου δικτυακού τόπου. Προσωπικά δεν γνωρίζω αν οι απόψεις που εκφράζονται στο Media Greece είναι πραγματικότητα, αλλά θα έλεγα στο συγγραφέα του blog πως στο μέλλον τέτοια φαινόμενα (αν συμβαίνουν) θα μειωθούν, ειδικά όταν περισσότεροι διαφημιζόμενοι θα θέλουν να τρέξουν διαφήμισεις στο Διαδίκτυο.
No comments:
Post a Comment