Στο φετινό Cannes Lions, oι συμμετοχές και οι νικητές των βραβείων ήταν από μεγάλες και μικρές χώρες. Βέβαια αυτό που με προβλημάτισε ήταν πως δεν υπήρχε ούτε μία ελληνική συμμετοχή.
Eίναι αξιοσήμειωτη η συμμετοχή των διαφημιστικών εταιριών από τη Βραζιλία και φυσικά τα αποτελέσματα που έφεραν αποστώντας 25 βραβεία από τα 93 που απονεμήθηκαν συνολικά. Επίσης στην ενότητα Cyber Lions η DDB Brazil απέσπασε το Grand Prix.
Αν δούμε λίγο την αγορά στην Βραζιλία:
- Η διαφημιστική δαπάνη στη Βραζιλία είναι κάτι λιγότερο από $3.6 δις
- 2% πηγαίνει στο Ιντερνετ ad spend (ρυθμός αύξησης 30% το χρόνο)
- Η διείσδυση του Διαδικτύου είναι σχετικά χαμηλή, περίπου το 18 τοις εκατό (30 εκατομμύρια άνθρωποι).
- Διαφημιστική δαπάνη για το 2004 ήταν κάτι παραπάνω από €2 δις ($2,4 δις)
- η δαπάνη στο Διαδίκτυο σύμφωνα με τον IAB ήταν περίπου 0,5% της συνολικής
- Η διείσδυση του Διαδικτύου είναι περίπου 30% σύμφωνα με τη Focus
Όπως φαίνεται η Βραζιλία δεν εξάγει μόνο ποδοσφαιριστές, εξάγει ιδέες και δημιουργικότητα. Πιστεύω πως και εμείς έχουμε το μυαλό μας, τη φαντασία μας και την δημιουργικότητα να τα καταφέρουμε.
Δείτε τους φετινούς νικητές των Cyber Lions 2005.

No comments:
Post a Comment