Στο τέλος του προηγούμενου μήνα ολοκληρώθηκε μία καμπάνια της McDonalds που είχε στόχο να προωθήσει τη νέα σαλάτα Fruit & Walnut.
Στα πλαίσια της καμπάνιας η εταιρία χρησιμοποιήσε μία νέα μορφή που εμφανίζεται στη μπάρα του browser.
Η μορφή που λέγεται Ooqa Ooqa, μετατρέπει τη μπάρα του browser (με τα κουμπιά Back, Forwards, Stop, Reload, Home κλπ) σε διαφημιστικό χώρο όταν ο χρήστης επισκέπτεται σε ιστοσελίδες στις οποίες προβάλεται η καμπάνια (δεν χρειάζεται να κατεβάσει κάτι κλπ).
Σε μερικά άλλα άρθρα επίσης διαβάζω πως η συγκεκριμένη μορφή έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα για τους διαφήμιζόμενους. Oι χρήστες βλέπουν το μήνυμα για τουλάχιστον 7,5 λεπτά, ενώ το ποσοστό που κάνει opt-out είναι μικρότερο από 2 τοις εκατό.
Eνδιαφέρον επίσης είναι ο συνδυασμός με άλλες μορφές (πχ. webover) και η ενσωματώση άλλων λειτουργίων (πχ. υπολογισμός δανείου, αποστολή SMS κλπ):
- Disney (συνδυασμός με WebOver)
- Bank do Brasil (συνδυασμός με χρηματιστηριακές πληροφορίες και υπηρεσίες Web Banking)
- Motorola (συνδυασμός με αποστολή SMS)
- Loreal (τι να περιγράψω... δείτε το καλύτερα)

No comments:
Post a Comment