June 20, 2005

Λιγότεροι Ευρωπαίοι βλέπουν τηλεόραση







Η νέα έρευνα "TV & Radio lose out to Internet among Youth audience" από τον οργανισμό European Interactive Advertising Association (EIAA) παρουσιάζει πως στην Ευρώπη έχει μειωθεί η κατανάλωση της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου σ' άτομα ηλικίας 15-24 εξαιτίας της χρήσης του Διαδικτύου.

Βέβαια, παρά τις όποιες μειώσεις, η τηλεόραση συνεχίζει να έχει το μεγαλύτερο μερίδιο με ποσοστό 31%, ενώ ακολουθεί το ραδιόφωνο με ποσοστό 27% και το Διαδίκτυο με ποσοστό 20%.

No comments: