June 22, 2005

56% δεν αναγνωρίζουν τις Text διαφημίσεις

















Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες στο Διαδίκτυο δεν γνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ των αποτελεσμάτων που εμφανίζονται στις αναζητήσεις τους και των διαφημίσεων που εμφανίζονται στο πλάι με την μορφή κειμένου (text ads).

Σε έρευνα της Harris Interactive, απάντησαν 2,000 χρήστες του Διαδικτύου εκ των οποίων 56 τοις εκατό δήλωσε πως δεν γνώρισε τη διαφορά μεταξύ πληρωμένων αποτελεσμάτων (paid listings) και των πραγματικών αποτελεσμάτων (natural non-sponsored listings) στις αναζητήσεις τους.

H έρευνα της Harris συμβαδίζει απόλυτα μ' αυτή της Consumers Reports, που αναφέρει πως οι μηχανές αναζήτησης δεν παρουσιάζουν ξεκάθαρο τρόπο τις πληρωμένες διαφημίσεις στα αποτελέσματα τους.

Ίσως αυτός να είναι και ένας από τους λόγους για τη θεαματική επιτυχία που έχει η συγκεκριμένη μορφή διαφήμισης :-)

No comments: