June 20, 2005

Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει σκεφτούν διαφορετικά













Υπολογίζεται πως καθημερινά ο μέσος καταναλωτής στις ΗΠΑ βομβαρδίζεται από 3.500 έως 5.000 διαφημιστικά μηνύματα, που βρίσκονται παντού: στο δρόμο, στη τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στα έντυπα, στο Διαδίκτυο κλπ.

Στη USA Today, λόγω της έναρξης του Φεστιβάλ Διαφήμισης των Καννών, υπάρχει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο που αναφέρεται στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η διαφημιστική αγορά.

Η βασική ιδέα που διακατέχει το άρθρο είναι πως οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να φανταστούν νέους τρόπους για να επικοινωνήσουν τα μηνύματα τους, και να μην βασίζονται αποκλειστικά στην τηλεόραση.

Δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε την δύναμη που έχει η τηλεόραση, όμως το θέμα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι διαφημιζόμενοι είναι να βρούν την κατάλληλη συνταγή, ποιά μέσα και τι βάρος να δώσουν στο καθένα. Διαβάζουν την έντυπη έκδοση της εφημερίδας ή την online (btw, One-fifth of Web users prefer online news το offline), όταν βρίσκονται στο λεωφωρείο κοιτάζουν έξω από το παράθυρο τις υπαίθριες διαφημίσεις ή αυτές που βρίσκονται μέσα στο λεωφορείο ή δεν κάνουν τίποτα από τα παραπάνω και απλά στέλνουν SMS με το κινητό τους;

Για όσους ενδιαφέονται να δούν το shotlist για τα CyberLions, εδώ:
http://www.canneslions.com/winners/cyber/short_2_1.htm

No comments: