April 18, 2005

H ΕΔΕΕ σχεδιάζει καμπάνια για τη πρόωθηση της διαφήμισης

Χάρηκα πολύ που διάβασα στο adbusiness πως η ΕΔΕΕ ετοιμάζει καμπάνια για να προβάλει τα οφέλη της διαφήμισης, ώστε να προσελκύσει νέους διαφημιζόμενους και να ενθαρρύνει τους υπάρχοντες.

Η καμπάνια, που έχει επιμεληθεί η Solid αξιοποιεί στρατηγική των testimonials, στη οποία υψηλόβαθμα στελέχη από μεγάλους διαφημιζόμενους (Unilever, Chipita και Foli Follie) καταθέτουν τις δικές τους εμπειρίες.

Περιλαμβάνει, καταχωρήσεις σε εφημερίδες, πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων και ενέργειες direct marketing.

Μήπως θα έπρεπε φορείς όπως ο IAB και εταιρίες που ασχολούνται με το Interactive Marketing, να συνεργαστούν με την ΕΔΕΕ ή να οργανωθούν για να υλοποιήσουν αντίστοιχες προωθητικές ενέργειες για την διαφήμιση στο Διαδίκτυο;

No comments: