March 17, 2005

To νέο MSN AdCenter














Η Microsoft ανακοίνωσε πως θα διαθέσει τεχνολογία που θα επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να στοχεύσουν διαφημιστικά τους χρήστες με βάση τα δημογραφικά τους στοιχεία. Σύμφωνα με τη Microsoft οι κύριοι ανταγωνιστές της, η Google και η Yahoo!, δεν διαθέτουν αντίστοιχες δυνατότητες.

Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να στοχεύσουν με διαφορετικές διαφημίσεις άνδρες ή γυναίκες όπως και με βάση την ηλικία, την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα τους.
H Microsoft αρκετά χρόνια τώρα συλλέγει αυτές της πληροφορίες μέσω των διαφορετικών ιστοσελίδων της (MSN, Hotmail κά) και έχει δημιουργήσει μία βάση με στοιχεία για εκατομμύρια χρήστες.

To νέο περιβάλλον περιέχει γραφήματα και πληροφορίες για τη δημογραφική κατανομή των χρηστών που βλέπουν και κάνουν κλικ στις διαφημίσεις.

No comments: