Νέα έρευνα από τη Jupiter Research αναφέρει πως το 40% των χρηστών του Διαδικτύου διαγράφει τα cookies από τους υπολογιστές τους τουλάχιστον μία φορά το μήνα.
Αν αυτό είναι αλήθεια τότε είναι σημαντικό πρόβλημα για τους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν cookies για παρακολουθήσουν τη συμπεριφορά των επισκεπτών τους και αντίστοιχα να τους στοχεύσουν.
Επίσης δημιουργεί πρόβλημα σε επίπεδο planning, διότι για καμπάνιες που έχουν διάρκεια μεγαλύτερη του μήνα οποιαδήποτε πρόβλεψη για το Reach (Unique Users) θα είναι πλασματική. Οπότε στις καμπάνιες που σχεδιάζετε, υπολογίστε να έχουν διάρκεια περίπου ένα μήνα.
Αν αυτό είναι αλήθεια τότε είναι σημαντικό πρόβλημα για τους διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν cookies για παρακολουθήσουν τη συμπεριφορά των επισκεπτών τους και αντίστοιχα να τους στοχεύσουν.
Επίσης δημιουργεί πρόβλημα σε επίπεδο planning, διότι για καμπάνιες που έχουν διάρκεια μεγαλύτερη του μήνα οποιαδήποτε πρόβλεψη για το Reach (Unique Users) θα είναι πλασματική. Οπότε στις καμπάνιες που σχεδιάζετε, υπολογίστε να έχουν διάρκεια περίπου ένα μήνα.
No comments:
Post a Comment